O nas

Co nowego?

Dwóch nowych klientów

28.04.2017

No to już pewne. Mamy dwóch nowych klientów - światowych liderów do tego :)więcej

Umowa z Tevą

24.01.2017

Podpisaliśmy umowę z koncernem Teva na produkcję cyklu 6 filmów animowanych prezentujących szczegóły marki parasolowej. więcej

Trzy nowe marki z nami

05.11.2016

Rozpoczęliśmy współpracę za markami NSG, Pilkington oraz Siniat.więcej

Czy wiesz, że?

Rozszerzona jednak nadejdzie

Hololens Microsoftu poradzą sobie z Augment Reality ?więcej

Film Herzoga o internecie

"Lo i stało się" to imponująca diagnoza wpływu internetu na nasz rozwój :) Zwiastun tutaj :)więcej

Co to jest flat design ?

Podstawowe zasady projektowania stron w epoce funkcjonalnej aliteracji.więcej

Nasza specjalność to doradztwo PR, komunikacja cyfrowa oraz visual storytelling

Firma KLAXON Communications zajmuje się kompleksowymi usługami komunikacyjnymi. Od 2003 roku jesteśmy firmą typu Rodolux o charakterze spółdzielni skupiającej pod jedną marką specjalistów z zakresu teorii i praktyki komunikacji marketingowej, dziennikarzy, informatyków i inne osoby o wystarczających kompetencjach, żeby pełnić rolę konsultanta.

Od początku istnienia podstawową regułą działania KLAXON Communications jest dedykowanie usług.

Najwięcej doświadczeń zebraliśmy w obsłudze firm z branży budowlanej, architektury, nieruchomości i wyposażenia wnętrz.Mamy także doświadczenia we współpracy z wydawnictwami, firmami z branży turystycznej, finansowej i farmaceutycznej.

Jesteśmy teoretykami i praktykami Zintegrowanej Komunikacji Marketingowej, a więc możemy pracować dla wielu branż.

Nasze usługi kierujemy do tych, którzy potrzebują specjalistycznego doradztwa oraz obsługi w dziedzinie dedykowanej komunikacji Public Relations .

Oprócz doradztwa PR, organizujemy imprezy architektoniczne oraz pracujemy badawczo.

Nasze największe osiągnięcia na tych polach to:

1998/2003 - Organizacja akcji „Mieszkanie jak nowe” wspólnie z Gazetą Wyborczą

1999/2001 - Organizacja w Polsce wystawy „The Art of Architecture” fundacji Pritzkera

2006/2007 – Organizacja konkursu „Przegroda termoizolacyjna przyszłości”

2007 – Uruchomienie pierwszego, polskiego festiwalu filmów architektonicznych „ArchFilmFest”

2007 – Nominacja do Nagrody „Protony” przyznawanej przez branżowy serwis Proto.

2008 – Start naszej autorskiej imprezy „Projektowanie na żywo”

2008 – Start plebiscytu Polska Architektura XXL

2010 - Wydanie książki "Wypalanie śladów w móżgu"  poświęconej naszej teorii marki hegemonicznej

Nagrody: Wyróżnienie serwisu PRoto w 2008 roku za kampanię firmy Swisspor, Nagroda Polski Internet 2011 dla stworzonych przez nas serwisów internetowych. Dodatkowo trzy nagrody za najlepszy biuletyn firmowy w konkursie Agape 2013 za czasopismo elektroniczne przygotowane dla Knauf AMF, za tekst roku oraz lay-out roku.

Po 13 latach działalności na rynku możemy już w pełni świadomie zdefiniować swoje miejsce na nim.

Pozycjonujemy się nie jako wielka fabryka PR, ale agencja ambientowa, która może zaoferować spersonalizowane i profesjonalne usługi oparte o kompetencję, kreatywność i doświadczenie najwyższej jakości konsultantów pracujących w  opaciu o indywidualnie przygotowaną dla klientów strategię komunikacji. Widzimy znaczną różnicę pomiędzy wielkim "supermarketem PR", a wyrafinowanym "butikiem PR" w którym najwyżej kwalifikowani konsultanci roztaczają nad klientem wysoce spersonalizowaną opiekę. Wierzymy, że rozwój polskiego rynku PR osiągnąl już ten poziom, że klienci są w stanie dostrzec tą różnicę.

Posługując się bliskim nam językiem architektury jesteśmy raczej kibicami Zumthora niż Fostera.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Nazwa KLAXON ma charakter ironiczny i pochodzi od słowa KLAKA, które oznacza:

- oklaski, brawa, które biją klakierzy podczas czyjegoś występu lub

- grupę klakierów obecnych na danym przedstawieniu, występie itp.

Etymologicznie słowo KLAKA (wg Słownika Wyrazów Obcych Wydawnictwa Europa) pochodzi z francuskiego claque i potocznie oznacza opłacane oklaski; także ogół osób, którym się płaci za oklaski lub claqueur - potocznie osoba, która oklaskuje za opłatą wskazany przez płacącego występ, wystąpienie itp.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Niewątpliwie bliscy nam są też KLAXONS i Echoes oraz inni...