O nas

Co nowego?

Kończymy pracę nad Tevą

23.11.2017

Jesteśmy w trakcie produkcji ostatniego, 6 filmu przeznaczonego dla działu detailingu koncernu Teva. więcej

Z Rockwool architektonicznie

08.11.2017

Do grona klientów KLAXON Communications dołączyła firma Rockwool Polska. Będziemy wspólnie organizować eventy dla architektów więcej

Dwóch nowych klientów

28.04.2017

No to już pewne. Mamy dwóch nowych klientów - światowych liderów do tego :)więcej

Czy wiesz, że?

Rozszerzona jednak nadejdzie

Hololens Microsoftu poradzą sobie z Augment Reality ?więcej

Film Herzoga o internecie

"Lo i stało się" to imponująca diagnoza wpływu internetu na nasz rozwój :) Zwiastun tutaj :)więcej

Co to jest flat design ?

Podstawowe zasady projektowania stron w epoce funkcjonalnej aliteracji.więcej

Nasza specjalność to doradztwo PR, komunikacja cyfrowa oraz visual storytelling

Firma KLAXON Communications zajmuje się kompleksowymi usługami komunikacyjnymi. Od 2003 roku jesteśmy firmą typu Rodolux o charakterze spółdzielni skupiającej pod jedną marką specjalistów z zakresu teorii i praktyki komunikacji marketingowej, dziennikarzy, informatyków i inne osoby o wystarczających kompetencjach, żeby pełnić rolę konsultanta.

Od początku istnienia podstawową regułą działania KLAXON Communications jest dedykowanie usług.

Najwięcej doświadczeń zebraliśmy w obsłudze firm z branży budowlanej, architektury, nieruchomości i wyposażenia wnętrz.Mamy także doświadczenia we współpracy z wydawnictwami, firmami z branży turystycznej, finansowej i farmaceutycznej.

Jesteśmy teoretykami i praktykami Zintegrowanej Komunikacji Marketingowej, a więc możemy pracować dla wielu branż.

Nasze usługi kierujemy do tych, którzy potrzebują specjalistycznego doradztwa oraz obsługi w dziedzinie dedykowanej komunikacji Public Relations .

Oprócz doradztwa PR, organizujemy imprezy architektoniczne oraz pracujemy badawczo.

Nasze największe osiągnięcia na tych polach to:

1998/2003 - Organizacja akcji „Mieszkanie jak nowe” wspólnie z Gazetą Wyborczą

1999/2001 - Organizacja w Polsce wystawy „The Art of Architecture” fundacji Pritzkera

2006/2007 – Organizacja konkursu „Przegroda termoizolacyjna przyszłości”

2007 – Uruchomienie pierwszego, polskiego festiwalu filmów architektonicznych „ArchFilmFest”

2007 – Nominacja do Nagrody „Protony” przyznawanej przez branżowy serwis Proto.

2008 – Start naszej autorskiej imprezy „Projektowanie na żywo”

2008 – Start plebiscytu Polska Architektura XXL

2010 - Wydanie książki "Wypalanie śladów w móżgu"  poświęconej naszej teorii marki hegemonicznej

Nagrody: Wyróżnienie serwisu PRoto w 2008 roku za kampanię firmy Swisspor, Nagroda Polski Internet 2011 dla stworzonych przez nas serwisów internetowych. Dodatkowo trzy nagrody za najlepszy biuletyn firmowy w konkursie Agape 2013 za czasopismo elektroniczne przygotowane dla Knauf AMF, za tekst roku oraz lay-out roku.

Po 13 latach działalności na rynku możemy już w pełni świadomie zdefiniować swoje miejsce na nim.

Pozycjonujemy się nie jako wielka fabryka PR, ale agencja ambientowa, która może zaoferować spersonalizowane i profesjonalne usługi oparte o kompetencję, kreatywność i doświadczenie najwyższej jakości konsultantów pracujących w  opaciu o indywidualnie przygotowaną dla klientów strategię komunikacji. Widzimy znaczną różnicę pomiędzy wielkim "supermarketem PR", a wyrafinowanym "butikiem PR" w którym najwyżej kwalifikowani konsultanci roztaczają nad klientem wysoce spersonalizowaną opiekę. Wierzymy, że rozwój polskiego rynku PR osiągnąl już ten poziom, że klienci są w stanie dostrzec tą różnicę.

Posługując się bliskim nam językiem architektury jesteśmy raczej kibicami Zumthora niż Fostera.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Nazwa KLAXON ma charakter ironiczny i pochodzi od słowa KLAKA, które oznacza:

- oklaski, brawa, które biją klakierzy podczas czyjegoś występu lub

- grupę klakierów obecnych na danym przedstawieniu, występie itp.

Etymologicznie słowo KLAKA (wg Słownika Wyrazów Obcych Wydawnictwa Europa) pochodzi z francuskiego claque i potocznie oznacza opłacane oklaski; także ogół osób, którym się płaci za oklaski lub claqueur - potocznie osoba, która oklaskuje za opłatą wskazany przez płacącego występ, wystąpienie itp.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Niewątpliwie bliscy nam są też KLAXONS i Echoes oraz inni...