Agencja KLAXON Communicationspowstała w 1997 roku. Od 2003 roku jesteśmy firmą typu Rodolux o charakterze spółdzielni skupiającej pod jedną marką specjalistów z zakresu teorii i praktyki komunikacji marketingowej, dziennikarzy, informatyków i inne osoby o wystarczających kompetencjach, żeby pełnić rolę konsultanta.
Jesteśmy teoretykami i praktykami Zintegrowanej Komunikacji Marketingowej, a więc możemy pracować dla wielu branż.
W TRAKCIE PONAD 20 LETNIEJ DZIAŁALNOŚCI ZDOBYLIŚMY SPORO NAGRÓD:
TEKST ROKU - KONKURS AGAPE
Kategoria: Biuletyn elektroniczny
"Biura mogą być ciekawe?"
LAYOUT ROKU - KONKURS AGAPE
Kategoria: Biuletyn elektroniczny
"Pod sufitem"
I MIEJSCE - KONKURS AGAPE
Kategoria: Biuletyn elektroniczny roku
"Pod sufitem?"
POLSKI INTERNET 2011
PROTONY 2008
Jesteśmy też teoretykami komunikacji marketingowej.
Opublikowaliśmy kilkadziesiąt artykułów naukowych oraz książkę poświęconą naszej teorii marki hegemonicznej.
Sama nazwa KLAXON ma charakter nieco ironiczny i pochodzi o słowa KLAKA, które oznacza:
oklaski, brawa, które biją klakierzy podczas czyjegoś występu
grupę klakierów obecnych na danym przedstawieniu, występie itp.
Etymologicznie słowo KLAKA (wg Słownika Wyrazów Obcych Wydawnictwa Europa) pochodzi z francuskiego claque i potocznie oznacza opłacane oklaski; także ogół osób, którym się płaci za oklaski lub claqueur – potocznie osoba, która oklaskuje za opłatą wskazany przez płacącego występ, wystąpienie itp.
STARAMY SIĘ PRACOWAĆ TWÓRCZO. STĄD OPRACOWALIŚMY NASZĄ NUMEROLOGIĘ, KTÓRA WSKAZUJE W JAKI SPOSÓB PODCHODZIMY DO NASZYCH ZADAŃ.
1
Wiedz, jak patrzeć
umiej spoglądać na problem z innej perspektywy, zobacz go w nowych ramach.
2
Unaocznij myśli
informacje staną się bardziej zrozumiałe, kiedy sporządzisz rysunki, grafiki, wykresy, mapy. Wizualne przedstawienie może poszerzyć widzenie, opis wyłącznie słowny i matematyczny kanalizuje nasze myśli kierując wyobraźnię na określone tory powodując, że myśli usztywniają się i stają się nieelastyczne.
3
Pozwól myślom płynąć
jeśli ktoś chce wpaść na dobry pomysł, musi najpierw mieć wiele pomysłów, również i te złe. Aby nie zakłócić przepływu myśli, nie trzeba od razu ich oceniać i krytykować. Lepiej pozwolić myślom swobodnie przepływać, notować je, a najlepsze z nich szlifować dalej.
4
Buduj nowe skojarzenia
nowe rozwiązania powstają wtedy, kiedy łączymy ciągle na nowo powstające obrazy i myśli, niejako ciągle na nowo układając klocki lego.
5
Łącz to, co nie połączone
przenoś rozwiązania (wrażenia zmysłowe, wyobrażenia) z jednej dziedziny do zupełnie innej.
6
Patrz na obie strony medalu
scalaj rzeczy, które właściwie się wykluczają i można myśleć o nich właściwie tylko w oderwaniu od siebie.
7
Patrz na inne światy
poszukuj analogii, patrz na “inne światy” i istniejące w nich rozwiązania a nawet fundamentalne założenia przenoś do własnej dziedziny.
8
Odnajduj to, czego szukasz
sporo twórczych rozwiązań powstaje przez przypadek, trzeba je tylko zauważyć i nie przechodzić nad nimi do codziennej rutyny.
9
Obudź ducha wspólnoty
dużo produktywniejsza od samodzielnego myśliciela jest grupa ludzi o trzeźwych umysłach, którzy w toku burzy mózgów zarzucają się coraz nowymi pomysłami. Muszą jednak tak zorganizować sobie pracę, aby wzajemnie się uzupełniali nie tracąc przy tym indywidualności i oryginalności.
DODATKOWA PRZYŚWIECA NAM MAKSYMA, KTÓRĄ ZACZERPNĘLIŚMY OD SAMUELLA BECKETTA:
“ Ever tried. Ever failed. No matter. Try again. Fail again. Fail Better ”
Zawsze próbowałeś. Zawsze przegrywałeś. Nieważne. Spróbuj znowu.
Przegraj znowu. Przegraj piękniej
TROCHĘ TEŻ CZERPIEMY Z MATKI NATURY. ONA WIE, JAK DOJŚĆ DO DOSKONAŁOŚCI.
Niewątpliwie bliscy nam są Klaxons i Echos oraz wysokie szczyty na które zmierzamy