Loading

O nas

Raczej trafiamy w sedno

Agencja KLAXON Communications powstała w 1997 roku. Od 2003 roku jesteśmy firmą typu Rodolux o charakterze spółdzielni skupiającej pod jedną marką specjalistów z zakresu teorii i praktyki komunikacji marketingowej, dziennikarzy, informatyków i inne osoby o wystarczających kompetencjach, żeby pełnić rolę konsultanta.

Jesteśmy teoretykami i praktykami Zintegrowanej Komunikacji Marketingowej,
a więc możemy pracować dla wielu branż.

W TRAKCIE PONAD 20 LETNIEJ DZIAŁALNOŚCI ZDOBYLIŚMY SPORO NAGRÓD:

TEKST ROKU - KONKURS AGAPE
Kategoria: Biuletyn elektroniczny
"Biura mogą być ciekawe?"

LAYOUT ROKU - KONKURS AGAPE
Kategoria: Biuletyn elektroniczny
"Pod sufitem"

I MIEJSCE - KONKURS AGAPE
Kategoria: Biuletyn elektroniczny roku
"Pod sufitem?"

POLSKI INTERNET 2011

PROTONY 2008

Jesteśmy też teoretykami komunikacji marketingowej. 

Opublikowaliśmy kilkadziesiąt artykułów naukowych oraz książkę poświęconą naszej teorii marki hegemonicznej.

Sama nazwa KLAXON ma charakter nieco ironiczny i pochodzi o słowa KLAKA, które oznacza:
001-clap

oklaski, brawa, które biją klakierzy podczas czyjegoś występu

002-theater

grupę klakierów obecnych na danym przedstawieniu, występie itp.

Etymologicznie słowo KLAKA (wg Słownika Wyrazów Obcych Wydawnictwa Europa) pochodzi z francuskiego claque i potocznie oznacza opłacane oklaski; także ogół osób, którym się płaci za oklaski lub claqueur – potocznie osoba, która oklaskuje za opłatą wskazany przez płacącego występ, wystąpienie itp.

STARAMY SIĘ PRACOWAĆ TWÓRCZO. STĄD OPRACOWALIŚMY NASZĄ NUMEROLOGIĘ,
KTÓRA WSKAZUJE W JAKI SPOSÓB PODCHODZIMY DO NASZYCH ZADAŃ.

1

Wiedz, jak patrzeć

umiej spoglądać na problem z innej perspektywy, zobacz go w nowych ramach.

2

Unaocznij myśli

informacje staną się bardziej zrozumiałe, kiedy sporządzisz rysunki, grafiki, wykresy, mapy. Wizualne przedstawienie może poszerzyć widzenie, opis wyłącznie słowny i matematyczny kanalizuje nasze myśli kierując wyobraźnię na określone tory powodując, że myśli usztywniają się i stają się nieelastyczne.

3

Pozwól myślom płynąć

jeśli ktoś chce wpaść na dobry pomysł, musi najpierw mieć wiele pomysłów, również i te złe. Aby nie zakłócić przepływu myśli, nie trzeba od razu ich oceniać i krytykować. Lepiej pozwolić myślom swobodnie przepływać, notować je, a najlepsze z nich szlifować dalej.

4

Buduj nowe skojarzenia

nowe rozwiązania powstają wtedy, kiedy łączymy ciągle na nowo powstające obrazy i myśli, niejako ciągle na nowo układając klocki lego.

5

Łącz to, co nie połączone

przenoś rozwiązania (wrażenia zmysłowe, wyobrażenia) z jednej dziedziny do zupełnie innej.

6

Patrz na obie strony medalu

scalaj rzeczy, które właściwie się wykluczają i można myśleć o nich właściwie tylko w oderwaniu od siebie.

7

Patrz na inne światy

poszukuj analogii, patrz na “inne światy” i istniejące w nich rozwiązania a nawet fundamentalne założenia przenoś do własnej dziedziny.

8

Odnajduj to, czego szukasz

sporo twórczych rozwiązań powstaje przez przypadek, trzeba je tylko zauważyć i nie przechodzić nad nimi do codziennej rutyny.

9

Obudź ducha wspólnoty

dużo produktywniejsza od samodzielnego myśliciela jest grupa ludzi o trzeźwych umysłach, którzy w toku burzy mózgów zarzucają się coraz nowymi pomysłami. Muszą jednak tak zorganizować sobie pracę, aby wzajemnie się uzupełniali nie tracąc przy tym indywidualności i oryginalności.

DODATKOWA PRZYŚWIECA NAM MAKSYMA,
KTÓRĄ ZACZERPNĘLIŚMY OD SAMUELLA BECKETTA:

“ Ever tried. Ever failed. No matter. Try again. Fail again. Fail Better ”
Zawsze próbowałeś. Zawsze przegrywałeś. Nieważne. Spróbuj znowu. Przegraj znowu. Przegraj piękniej

TROCHĘ TEŻ CZERPIEMY Z MATKI NATURY.
ONA WIE, JAK DOJŚĆ DO DOSKONAŁOŚCI.

Niewątpliwie bliscy nam są Klaxons i Echos oraz wysokie
szczyty na które zmierzamy